BIJELO DUGME [2013] Original Album Collection

(sken: NS)

(sken: NS)

(sken: NS)

(sken: NS)

Bijelo Dugme

Original Album Collection

(sken: NS)

(sken: NS)

BIJELO DUGME [1974] Kad bi’ bio bijelo dugme

01. Kad bi’ bio bijelo dugme
02. Blues za moju bivšu dragu
03. Ne spavaj mala moja muzika dok svira
04. Sve ću da ti dam samo da zaigram
05. Selma
06. Patim evo deset dana

(sken: NS)

(sken: NS)

BIJELO DUGME [1975] Šta bi dao da si na mom mjestu

01. Tako ti je mala moja kad ljubi Bosanac
02. Hop-cup
03. Došao sam da ti kažem da odlazim
04. Ne gledaj me tako i ne ljubi me više
05. Požurite konji moji
06. Bekrija si cijelo selo viče, e pa jesam, šta se koga tiče
07. Šta bi dao da si na mom mjestu

(sken: NS)

(sken: NS)

BIJELO DUGME [1976] Eto! Baš hoću!

01. Izgledala je malo čudno u kaputu žutom krojenom bez veze
02. Loše vino
03. Eto! Baš hoću!
04. Dede bona, sjeti se, de tako ti svega
05. Slatko li je ljubit’ tajno
06. Ništa mudro
07. Ne dese se takve stvari pravome muškarcu
08. Sanjao sam noćas da te nemam

(sken: NS)

(sken: NS)

BIJELO DUGME [1979] Bitanga i princeza

01. Bitanga i princeza
02. Ala je glupo zaboravit’ njen broj
03. Ipak, poželim neko pismo
04. Kad zaboraviš juli
05. Na zadnjem sjedištu moga auta
06. A koliko si ih imala do sad
07. Sve će to mila moja prekriti ruzmarin, snjegovi i šaš

(sken: NS)

(sken: NS)

BIJELO DUGME [1980] Doživjeti stotu

01. Doživjeti stotu
02. Lova
03. Tramvaj kreće (Ili kako biti heroj u ova šugava vremena)
04. Hotel, motel
05. Pjesma mom mlađem bratu (iz Niša u proljeće ’78)
06. Čudesno jutro u krevetu gđe Petrović
07. Mogla je biti prosta priča
08. Ha, ha, ha
09. Zažmiri i broj
10. Pristao sam biću sve što hoće

(sken: NS)

(sken: NS)

BIJELO DUGME [1983] Uspavanka za Radmilu M.

01. Polubauk polukruži poluevropom
02. Drugovi i drugarice
03. Kosovska
04. U vrijeme otkazanih letova
05. Zašto me ne podnosi tvoj tata
06. Ako možeš, zaboravi
07. Ovaj ples dame biraju
08. Ne plači
09. Uspavanka za Radmilu M.

2013. — Croatia Records — Rock, Hard Rock

(Discogs link) —>
http://www.discogs.com/artist/488253-Bijelo-Dugme

(Wikipedia link) —>
https://hr.wikipedia.org/wiki/Bijelo_dugme

(LyricWikia link) —>
http://lyrics.wikia.com/wiki/Bijelo_Dugme

Leave a Reply

